– hur söt då? – så söt att bergen störtar samman och haven torkar ut.

Idag det dags för något jag har gått och tänkt på länge – länge! Jag har övervägt för och emot och om jag verkligen vågade. Men idag var det dags, jag begav mig till La Rubia Loca för att tatuera armen. Jag har visserligen tatueringar sen innan men ingen så här stor.

IMG_5417
hej hej, jag med trycket på armen – redo och ganska nervös

IMG_1946
Alexandra som snällt kom och höll mig sällskap hela tiden hade köpt godis! Hur gulligt som helst och detta var det som blev kvar, kitkaten försvann snabbt!
Det var skönt att hon var med, både för att prata en massa strunt (och bli distraherad från smärtsamma områden) men även för att agera vattenflasksöppnare. Trodde att 3 timmar skulle kännas som lång tid men timmarna bara flög iväg. Det var nog mest svanskotan som led.

Efter första sittningen ser min vänstra arm numera ut så här
IMG_5299
Är så nöjd! Längtar efter att få göra klart den.

Kommentera

