I’ve never been a millionaire but I just know I’d be a darling at it

Lyckades ta mig till gymmet i torsdag! Jag har blivit minst sagt omotiverad till att gå till gymmet nu, jag är en aning för bekväm. Men i onsdags kväll fick jag nog och ställde klockan för att hinna träna innan hundpromenaden. Det blev kondition och gick så otroligt dåligt, men jag tog mig hur som helst dit. Framsteg!

IMG_1938
Igår var det dags för styrketräning istället för kondition, jag och Ella körde ben och mage, något som känns idag ska ni veta.

IMG_1955
Det blev lunch på balkongen

IMG_1958
Puck höll oss sällskap, fast det var väl mest maten han ville åt.

IMG_1959
han njöt av solen med så klart

Sen var det dags för storstädning, hela lägenheten skulle bli skinande ren. Ren blev det men det tog ungefär hela dagen, eftersom vi var så duktiga förtjänade vi lite lyx.

IMG_1971
naglar skulle målas

IMG_1973
IMG_1975
och en del gott skulle ätas till filmen Anna Karenina. Chokladpudding med kokos – inte helt fel!

För övrigt kliar min tatuering så mycket nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen…

Kommentera

