if tea can’t fix it – it is a serious problem

Min motivation till det mesta och även bloggen har lyst med sin frånvaro den senaste tiden. Att jag blev sjuk förra veckan gjorde inte saken bättre, men nu är jag frisk! Ska bara försöka bli lite piggare också, men om vädret håller sig fint kanske det går bättre.

Så här kommer ett försenat inlägg från typ två veckor sen (ja jag ska bli bättre) då pysslade jag med de här:
IMG_8548
jag och Ella bakade kladdkaka klockan elva på kvällen, ett väldigt bra beslut och något som borde göras oftare. Kladdkaka till frukost – inte helt fel.

Några av Ellas kompisar var på besök
IMG_1985
jag och Daniel, man skulle kunna tro att det var maskerad på gång men nej

IMG_1986
vi åt pizza och kollade på film

IMG_1988
IMG_1992
och njöt av solen nere vid ån, ån som nu är en aning översvämmad.

Kommentera

