”sista veckan”

Då har man varit ensam i 2,5 dag.. trodde att jag varit ensam en vecka. Märkligt hur man vänjer sig vid att ha någon hemma. Ja som ni kanske förstår har Ella åkt hem – antagligen över hela sommaren men förhoppningsvis inte! Och jag har hamnat i någon form av ”orkar inte göra något” humör. Eller ja jag har tränat, gått ut med Puck och pluggat lite men inget sådär jättekul. Det blir enformigt att bara ha Puck att diskutera med även om han är en rolig prick så säger han inte så mycket. Gnäller mest.

Fast det blir väl lite så när jag hade så mycket för mig förra veckan. som att göra klart min tatuering

IMG_2310
Äntligen skulle tatueringen bli färggladare

IMG_2372
jag, glad men nervös!

IMG_2367
och slutresultatet

IMG_2343
nöjd tjej – både över att den blev så jäkla snygg men även för att jag till slut vågade

Nu håller jag tummarna för att den ska hinna läka ordentligt tills nästa vecka då det blir solsemester – enligt väderrapporten regnar det men de vill jag inte tro på! Hur som helst får jag köra trekvarts-ärm.. varmt lär det bli!

Det hanns med lite utgångar såklart för att fira sista veckan och så. Fredagen fick avrunda det hela med lite picnic i Ekonomikumparken

IMG_2346
hej hej

IMG_2348
sen dans på Snerkes nation där dom hade fullt med ballonger i taket, ville ha med mig en hem men nådde inte riktigt upp..

Jag tror dock att min humör kommer bli bättre snart, de kan ju också vara så att jag sitter här och bara väntar på att få packa min resväska och åka till Arlanda. Men det blir en kortare resa först, på torsdag ska jag nämligen hem en sväng först.

Kommentera

