kalas!

ja jag hann ju inte riktigt med allt som jag hade planerat för den här helgen. Men hemtentan är inlämnad och väskorna är packade vilket är det viktigaste! I morgon bär det av!

Igår blev det i alla fall lite kalas med familjen, god mat och typiskt svenskt väder – så fort solen gick i moln blev det svinkallt och alla sprang in.

IMG_2404
IMG_2402
grillat – dör vad gott de är

IMG_2409
desserten va inte så tokig den heller

IMG_2407
hade det allmänt bra, har inte vart hemma hos min bror sen i julas så det var definitivt dags.

Nu blir det middag med lite vänner innan jag måste krypa i sängs för att gå upp sjukt tidigt men de är det så värt! På onsdag kommer jag va på Sri Lanka.

Kommentera

