inspiration

Man skulle kunna tro att jag övergett bloggen men riktigt så är det inte. Vi tog en paus, en längre paus än beräknat. Har haft lov i två veckor men är inte det minsta utvilad och bloggen kändes mest som ett måste. Det har blivit en hel del halvfärdiga utkast men inte så mycket mer. Nu känns det som att motivationen börjar komma tillbaka. Har i stort sätt inte någon motivation till någonting just nu, de är väl tur att jag har Puck annars hade jag nog spenderat mina dagar i sängen.

Egentligen borde jag känna mig hyfsat utvilad efter som min jul var lugn. Jag, mamma och Puck tog som sagt tåget till pappa. Lugnt och skönt med god mat, precis som det ska vara. Plus att hundarna blev riktigt bra kompisar andra dagen, det var så att man fick säga åt dom att sluta leka istället.

Det blev kalla hundpromenader



och en hel del tid framför datorn. Min tid har spenderats till att hitta inspiration på olika bloggar. jag tycker om att samla, nästan jämnt på bilder, på rum, outfits, frisyrer och bakverk. Jag kan helt enkelt inte få förmycket. det tar aldrig slut och nu har jag haft lyckan att hitta nya bloggar att begrava mig i nämligen dessa :

Call me cupcake vilket hörs på namnet är en bakblogg, älskar älskar bakbloggar!

Desire to inspire inredning, bilder på rum är något som tar upp mycket plats på min dator.

A Beautiful Mess är nog favoriten, en massa gör-det-själv tips. Ska bara få tid att göra det också.

Lämna en kommentar